3ditorialdin BĂICOI – gândesc dublu, postez simplu

Recenzie: Eu sunt numărul 4

Vorbim despre carte, nu despre film. Vă spun pe scurt povestea, îmi dau cu părerea şi vă ofer şi un link de unde o puteţi cumpăra.

Existau, undeva în spaţiu, două civilizaţii extraterestre. Una şi-a dat seama că industrializarea şi poluarea sunt rele, a revenit la comuniunea cu natura. Drept urmare planeta lor era frumoasă şi i-a răsplătit, în timp, cu puteri deosebite. Unu se putea face invizibil, altul controla vremea, mai aruncau fulgere din mâini, vorbeau cu animalele etc. Cealaltă civilizaţie a ţinut-o în războaie şi poluare, astfel ducând planeta ei aproape de moarte. Au mai cârpit-o dar cam degeaba. Aşa că îi atacă pe ăştia … pe fraţii cu codrul, râul şi oceanul 😀 Îi iau ca din oală şi sunt muuult mai mulţi aşa că puterile speciale nu fac faţă. Totuşi reuşesc săracii să suie 9 copii împreună cu 9 tutori într-o navă şi îi trimit tadaaa pe Pământ. Copiii sunt protejaţi de vraja planetei bla bla şi extratereştrii cei răi îi pot ucide doar în ordinea numerelor de pe tricou. Dacă, de exemplu, încearcă să îi taie capul numărului 9 fără să îi omoare pe cei 8 dinaintea sa, atunci extraterestrul rău rămâne el fără cap.

Noi suntem alături de numărul 4. El are deja 3 cicatrici, însemnând că 1 2 şi 3 au fost rezolvaţi şi el este următorul. Şi cum fuge cu tutorele său ajunge într-un orăşel. Se duce la liceul din localitate, se îndrăgosteşte de cea mai frumoasă fată de acolo, evident fosta prietenă a căpitanului echipei de fotbal. Mai se împrieteneşte cu un băiat ciudat pasionat de SF. Ca să pună capac încep să i se manifeste puterile, aşa că trece la un regim spartan de antrenament.

Etc etc îl găsesc ăia, are loc o luptă şi avem parte de un sfârşit în coadă de peşte. Pentru că mai urmează vreo 6 cărţi în seria asta 😀 O şi este dezvăluit că extratereştrii cei răi au pus ochii pe planeta noastră !!!

Este genul de carte danbrowniană, cu acţiune care te prinde şi 110% scrisă pentru a ajunge film. Şi urmează alte şi alte cărţi, pentru a se ajunge la ceva gen seria Percy Jackson sau seria Harry Potter. Oricum, este o lectură uşoară, rapidă şi destul de captivantă. Sub Dan Brown (Îngeri şi Demoni, Deception Point, Codul) şi seria Harry Potter (Percy Jackson n-am citit, am văzut doar filmul). Totuşi merge, am citit-o dintr-o bucată 😀

“Pittacus Lore – Eu sunt numărul patru” – o puteţi cumpăra de aici, este 44,91 lei. Şi nu, din păcate nu primesc comision.

Următoarea recenzie despre seria Eagle de Simon Scarrow. Tot la concursul RpH am câştigat o carte din seria asta, anume Centurionul. Mi-a plăcut cât de cât aşa că am luat toate cele 7 cărţi dinainte. Şi mai sunt două după 🙂 Momentan am ajuns la, coincidenţă sau nu, cartea cu numărul 4.

Te poţi abona la Feed-ul RSS.

Tags: , , ,